چرا دارک سولز، بلادبورن و سکیرو درجه سختی ندارند؟

فرام سافتور به ساخت بازی های سختی مثل دارک سولز و بلادبورن مشهور است و حال بازی جدید آن ها یعنی Sekiro: Shadow Twice هم درجه سختی نخواهد داشت. حال در مصاحبه با گیم اسپات مدیر این کمپانی و کارگردان بسیاری از بازی ها یعنی هیدیا میازاکی او در مورد این که چرا بازی های این شرکت ...

فرام سافتور به ساخت بازى هاى سختى مثل دارك سولز و بلادبورن مشهور است و حال بازى جديد آن ها يعنى Sekiro: Shadow Twice هم درجه سختى نخواهد داشت.

حال در مصاحبه با گيم اسپات مدير اين كمپانى و كارگردان بسيارى از بازى ها يعنى هيديا ميازاكى او در مورد اين كه چرا بازى هاى اين شركت درجه سختى ندارند توضيح داده است.

او مى گويد: «ما نميخواهيم تا بازى هايمان درجه هاى سختى مختلفى داشته باشند زيرا ميخواهيم همه كاربران سطح مشخصى از چالش و سختى را تجربه كنند.» او ادامه مى دهد: «ما ميخواهيم همه با یک سطح از چالش روبرو شده و حال راه هاى متفاوتى را براى غلبه بر آن پيدا كنند.»

او مى گويد كه Sekiro: Shadow Twice در بعضى از جهان حتى از بازى هاى قبلى فرام سافتور چالش برانگيزتر است. قبل از اين شنيده مى شد كه به خاطر دخالت ناشر بازى يعنى اكتيويژن سكيرو ساده تر از سرى سولز خواهد بود.

ميازاكى در انتها مى گويد كه اين بازى جزيى از سرى سولز يا بلادبورن نخواهد بود و حتى اعلام شده كه بخش چندنفره اى براى آن در نظر گرفته نشده و توجه سازندگان به صورت مشخصى روى بخش داستانى خواهد بود.


مشاهده در وبسایت منبع